maanantai 14. lokakuuta 2013

Rakkaussukat

Ihana lanka + Kaunis sukkamalli = Rakkaussukat.


Melkein kk näiden neulomisessa vierähti, sillä ensimmäinen sukka meni aikalailla opettelussa. Sitten iski se kuuluisa motivaation puute. Ja lopulta (vajaa viikko sitten) hullu neuloosi! Toinen sukka valmistui käytännössä 2-3 illassa.



Malli: Cookie A, Marilinda.
Valmistuivat lokakuussa 2013. Sukkapari nro 12.
Lanka: Louhittaren Luola, Väinämöinen, väri: kypsä vilja 


Väinämöinen oli todella miellyttävä lanka neuloa ja tuo väri! Vilja. Sitä on tänä syksynä kissojen ja koirien kanssa metsästetty kaikista mahdollisista langoista. Nyt saan jännityksellä seurata miten Väinämöinen, joka on ainakin minun mielestäni melko kallis lanka, kestää oikeassa elämässä.

Jos kestävyys on hyvä, niin saattaapa olla, että olen löytänyt uuden lempilankani!



12 kommenttia:

  1. Ihanat! Sekä lanka että sukkamalli on mun suosikkeja, ja väri myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen itse aivan ihastunut malliin ja lankaan ja koko sukkiin! :)

      Poista
  2. Ensimmäitä kertaa vierailen blogissasi ja kivalta näyttää :) Miäkii oon neulonu tosta Väinämöisesti paljonkin, mutta en oo vielä niitä käyttäny, kun vanhempiaki sukkia on vielä hyvinä. Mullakaan ei näin ollen oo sen kestävyydestä tietoa. Itse neuloin vastikään Cookien Samit Väiskin Kurpitsasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tulit vierailemaan ja kiitos kommentista! :)

      Poista
  3. Nää on niin upeat! Kaiken sen työn ja tuskan arvoiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Ja kannatti kyllä vääntää!

      Poista
  4. Todella kauniit sukat! Mäkin oon vähän kuolannut noita Louhittaren Luolan lankoja, mutten ole vielä rohjennut ostaa, aikomus kuitenkin on jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukat ovat olleet mulla jo kovassa käytössä ja lanka vaikuttaa kestävältä eikä ole lähtenyt nukkaantumaankaan. Suosittelen kyllä kovasti Väinämöistä! Ihana neuloa ja niin kauniita värejä! :)

      Poista